order generic cialis and cheap levitra online
buy Generic Stendra (Avanafil) onlineErectile Dysfunction buy levitrabuy Generic levitra online

Новини

Хобито на ПРОФИ : магазин Съседите-хранителни стоки от съседи за съседи

Голяма страст на собствениците на Профи винаги е била ...

РИГЛИ С ВИСОКО МНЕНИЕ ЗА ПРОФИ

Ригли България" изказа официално своята удовлетвореност от работата си ...

Христо Станев с почитна награда – Партньор и приятел на Гимел за 20-тия юбилей на компанията 2015

През месец януари 2015 година фирма „Гимел"АД отпразнува своят ...

от блога

Консултинг

Тенденции на пазара:

Увеличаване броя на веригите, усложняване на търговските условия,затрудняване комуникацията
Търговските мениджъри във фирмите доставчици са все по-претоварени с администриране на процеса, все по-малко време им остава за работа „на полето” т.е. в пазара,все по-трудно разбират какво всъщност иска клиента и как да го договорят с веригата

Възползвайте се максимално от този основен канал за продажби:

 

PROФI Консултинг

 

Асортиментен мениджмънт

  • Асортиментно позициониране : цялостно организиране на процеса по листване на нови продукти – презентации ,срещи с баери, документация
  • Асортиментно оптимизиране : анализ и оптимизиране на асортимента, подмяна на артикул и организация по изчистване на стари количества
  • Рафтово позициониране: договаряне на рафтови позиции, брой лица, дял от рафт

 

Промоционален мениджмънт

  • Ценови промоции: участие в брошура, рекламен каталог, програми за лоялни клиенти, ценови промоции за дълъг или кратък период, имидж страници
  • POSM промоции: договаряне на всички видове промоции, свързани с допълнителни материали в точката на продажби – рекламни стилажи, втори точки, брандиране на gondola end, промотърки, дисплеи и др.

 

Годишни преговори

  • Асортимент
  • Търговски условия
  • Финансови условия
  • Логистика
  • Промо план

 

Ценово сканиране на конкурентна среда

  • Организиране на преговори с верига за стартиране на работа с нов доставчик.Включва анализ на конкурентна среда, подготовка на портфолио, първоначален контакт, търговски преговори и документация по листване

 

Тенденции:

Информацията е най-ценният ресурс в агресивна конкурентна среда;актуалните и навременни данни от пазара са предпоставка за вземане на правилното стратегическо решение; акуратността и достоверността на сканираната информация са ключови за ползата от нея.

 

PROФI Сканинг

Сканиране на конкурентна среда

 

Сканиране на цени на собствена марка и конкурентни цени

  • Засичане на всички цени на рафт по обекти и вериги. Ценови предимства на всяка от изследваните марки. Определяне на ценови коридори, количеството играчи в тях, отклонения на цените по вериги.

 

Сканиране дял от рафт на собствена марка спрямо конкуренти по категории продукти

  • Какъв % дял от рафта имат собствените марки спрямо общия рафт в един конкретен обект.Показва доминиращите марки на рафта,с колко лица са те и къде е нивото на продуктите на фирмата – клиент в търговския обект.Включва и анализ на позициите – на каква височина са позиционирани продуктите и каква е видимостта им към клиента.

 

Конкурентни активности по вериги

  • Проследяване на всички промо-активности на топ-конкурентите. Промоции, дегустации, нови продукти, промокомплекти и рекламни материали в точката на продажба.

 

ОФЕРТА Моля свържете се с нас за индивидуално предложение
*клиентите на мърчандайзинг услугата ползват преференциални условия