order generic cialis and cheap levitra online
buy Generic Stendra (Avanafil) onlineErectile Dysfunction buy levitrabuy Generic levitra online

Новини

Хобито на ПРОФИ : магазин Съседите-хранителни стоки от съседи за съседи

Голяма страст на собствениците на Профи винаги е била ...

РИГЛИ С ВИСОКО МНЕНИЕ ЗА ПРОФИ

Ригли България" изказа официално своята удовлетвореност от работата си ...

Христо Станев с почитна награда – Партньор и приятел на Гимел за 20-тия юбилей на компанията 2015

През месец януари 2015 година фирма „Гимел"АД отпразнува своят ...

от блога

Промоции

Тенденции на пазара:

Изследвания показват, че над 60% от решенията за покупка на потребителски стоки се вземат в точката на продажба т.е. магазина; Клиентът прави своя избор пред рафта, но той все по-често е объркан или пренаситен; Изборът на клиента може да бъде повлиян при правилно насочена комуникация;

 

Комуникирайте с Вашите клиенти :

PROФI Промо

  • Увеличаване на обема от продажби, с темпове по-бързи от нормалните
  • Увеличаване честотата на покупките
  • Активно подтикване към първоначална и повторна покупка
  • Привличане на нови клиенти за сметка на конкуренцията
  • Презентиране на нови продукти и кампании
  • Обратна връзка с клиента
  • Консултинг относно търговските обекти, с цел максимална ефективност

 

Компанията ни разполага с работеща структура и системи за организация, контрол и супервайзинг на промоционални активности в цялата страна.
В зависимост от нуждите на нашите клиенти, ние ще предоставим идеи, механизъм и екипи от професионално обучени супервайзори и промоутъри за провеждане на:

 

  • Промоции
  • Дегустации
  • Семплинги
  • Презентации и др.

 

Ще Ви помогнем при изготвянето на всички видове рекламни материали, необходими за изпълнението на Вашите маркетингови кампании: щендери, промооблекла, плакати, брошури, флаери и др.

 

Промоция на чипс Hot Ruffles

Промоцията на Ruffles HOT завладя магазини Карфур.
Новият вкус на чипс Ръфълс с паприка, беше професионално представен от промоутърските екипи на ПРОФИ.
Добре подбраните часови зони на промоциите, съобразени с клиентопотока в магазините спомогнаха за високите резултати. Професионалният супервайзинг и координация с мърчандайзинг екипа от ПРОФИ дадоха очакваните положителни резултати.
За промоцията бяха
реализирани близо 15 000 контакта и
дегустирани над 1500 пакета чипс
Период Август 2011

виж още… 

 

 

 

 

 

 

Промоция на бонбони Top Jelly

    Промоция на вкусни плодови бонбони Top Jelly освежиха посетителите на магазини Метро.
Професионалните Промо екипи комуникираха марката сред множество потребители от различни възрасти, в резултат на което бяха провокирани множество покупки.
Така проведените дегустации спомогнаха за набирането на съществена маркетингова информация за последващи пазарни анализи.
В резултат на десете промо дни в националнен мащаб бяха осъществени:
Над  3500 контакта
и
бяха дегустирани над 7 400 дегустирани бонбона
Период Август 2011

виж още…

 

 

 

 

 

 

Дегустация на бонбони  Nature Line

   Nature Line хармонично, вкусно и естествено сладко …желание за бонбони беше представено от екипите на ПРОФИ ПРОМО в магазини Метро в цялата страна.
Интригуващи и динамични промо екипите успяха да заинтригуват посетителите и да представят тайната – 100% натурални съставки на новите бонбони Nature Line.
Проведените десет дегустации постигнаха над 30% продажби спрямо таргетираната аудитория.
В рамките на еднодневната промоциия бяха:
 дегустирани над 2700 бонбона
 с над 3200 контакта
Период Юли 2011

виж още…

 

 

 

 

 

Промоция на чипс Лейс

    Вкусни промоции с чипс Лейс осъществиха ПРОМО екипите на ПРОФИ. Дегустациите на различни видове чипс задоволяваха различните вкусове на клиентите в Софийските и Варненски вериги на Кауфланд, Фантастико и Карфур.

Благодарение на прекия контакт на ПРОФИ екипите с реалните и потенциални клиенти на марката промоцията беше високоефективна и доведе до популяризиране на различните вкусове чипс и провокиране на импулсни и повторни покупки.

За проведените 71 промоции бяха реализирани:

776 пакета дегустиран чипс
20 000 осъществени контакта                                                   

                                                                                                                                                       Период Юни 2011

виж още…

 

 

 

 

 

Промоция на бонбони Матео Дуо

     Фантастични бонбони във Фантастико дегустираха клиентите благодарение на ПРОФИ екипите осъществили дегустацията на бонбони Матео Дуо.

Ефективната стратегия на ПРОФИ ПРОМОЦИЯТА за дегустации на касова зона, както и професионалната координация на мърчъндайзинг екипа с ръководството на магазините доведоха до изключително високи резултати и никакви пропуснати ползи. Синергетичният ефект на ПРОФЕСИОНАЛЕН Мърчъндайзинг и добре обучени промоутърски екипи доведе до високоефективна ПРОФИ ПРОМОЦИЯ.

Осъществените 10 промоции доведоха до:

Над 430 продадени пакета дъвчащи бонбони
Около 5000 осъществени контакта

                                                                                                                                                                                                                   Период Октомври 2010

 виж още...

 

 

 

 Промоция Бочко

    Промоекипи на раздаваха подаръци в магазини Дар, подготвяйки любителите на продукти с марка БОЧКО за горещите летни дни.

ПРОФИ ПРОМОЦИЯТА популяризира новата слънцезащитна серия Бочко и провокира покупки на потенциални и нови потребители в магазините от веригата Дар. Промоцията създаде множество приятни емоции сред потребителите, които си тръгваха с подарък влажни кърпички или мляко за след слънце.

Проведените 12 промоции, доведоха до положителен резултат от:

31 продадени комплекта
31 раздадени награди
Близо 500 осъществени контакта
Около 50 единични продажби

Период Май 2011

виж още…

 

 

 

 

Промоция на Биозеленчуци Гимел

     Дегустация на БИОзеленчуци с чиста Биография осъществиха ПРОФИ Екипите през пролетните месеци в магазини Пикадили.

Свежата и БИО промоция премина с много дегустации и информиране на потребителите за БИОзеленчуците и техните предимства. Насърчаването на дегустациите на биологични чери доматчета доведе до множество продажби и заслужено раздадени подаръци.

В рамките на промоцията бяха осъществени:

700 продадени комплекта
350 раздадени подаръци
3000 осъществени контакта

                                                                                                 Период Май 2010

виж още….


 

 

 

 

 Инфлуенсър кампания вина ТЕЛИШ

     Профи постави началото на сравнително новата за България промо-услуга инфлуенсър. Зимните месеци октомври, ноември и декември вината с марка Телиш в магазини Билла, Пикадили и Фантастико бяха подкрепени от инфлуенъсри в точката на продажба.
 Целта на кампанията бе ръст в продажбите за сметка на конкуренцията чрез компетентната консултация пред винените щандове.
Кампанията доведе до високоефективен резултат
1000 продадени вина
2000 осъществени контакта
50% от случаите клиентът сменя първоначалното си решения,повлиян от инфлуенсъра и избира вино Телиш за сметка на конкуренцията
70% от обектите по време на промоцията повече от половината клиенти,посетили щанда за вино са избрали Телиш
  Период Декември 2010