order generic cialis and cheap levitra online
buy Generic Stendra (Avanafil) onlineErectile Dysfunction buy levitrabuy Generic levitra online

Новини

Хобито на ПРОФИ : магазин Съседите-хранителни стоки от съседи за съседи

Голяма страст на собствениците на Профи винаги е била ...

РИГЛИ С ВИСОКО МНЕНИЕ ЗА ПРОФИ

Ригли България" изказа официално своята удовлетвореност от работата си ...

Христо Станев с почитна награда – Партньор и приятел на Гимел за 20-тия юбилей на компанията 2015

През месец януари 2015 година фирма „Гимел"АД отпразнува своят ...

от блога

Отзвук от семинара

 На 10 февруари се състоя първият практически семинар на тема „Мърчандайзинг в модерната и традиционната търговия” с участието на колегата ни Христо Станев, организиран от списание РЕГАЛ.

Темата се оказа изключително актуална, записалите се участници надхвърлиха очакванията и организаторите пуснаха втора дата – 16 март за повторно провеждане на събитието. На този етап почти всички места и за втората дата са ангажирани.

Сред записалите се са представители както на доставчиците като „Карлсберг България”, „Девин АД”, „Захарни Заводи Горна Оряховица”, „Победа”, „Кармела”, „Градус”, „ Национални Дистрибутори”, „Агива” и др.,така и от страна на веригите като „Пикадили”, „Промаркет”,”Мосю Бриколаж”, „ Хиполенд” и „Мултирама”.

Мърчандайзинг в традиционта и модерна търговия   Според обратната връзка, която получихме под формата на анкета от присъстващите – над 90% оцениха семинара като много полезен, актуален и изцяло основан на практиката. Оценката за лектора Христо Станев е дори още по-позитивна – 97% от запитаните определят компетенциите му като високо професионални.

  Темата, която породи най-много въпроси и дискусии бе анализът на типовете търговски вериги и алтернативният традиционен пазар.

  Участниците се включиха с интерес и в практическите казуси. Дадена им бе и възможност сами да влязат в ролята на „Мениджъри на категорията” и „Мърчандайзери” и да подредят рафт с продукти, съобразно категорията, нивото на рафта и цените на артикулите.

  Голямо внимание бе обърнато и към създаването, контрола и мотивацията на мърчандайзинг екип, където лекторът сподели вътрешна информация от компанията „ПРОФИ Мърчандайзинг”.

  Всеки, който желае, може да изпратите през сайта ни други теми, които биха представлявали интерес за практически семинар.