Що е то кампания с „инфлуенсър“ и какви са ползите от нея?

През зимните месеци ПРОФИ стартира нова подкрепа за червените вина на Телиш. Винен специалист или т.н. „ инфлуенсър” оказва компетентно съдействие за избор на вино пред рафта на най-високооборотните обекти на веригите.

Клиентите са склонни да се допитат до представител на фирмата,защото изборът на вино често е свързан с характеристики като сортове,реколти и други.Още повече това вдига нивото на обслужване към крайните клиенти в тези обекти.Често клиентите не откриват служител на магазина към когото да се обърнат или не получават компетентен отговор,което може да ги откаже от покупка.

По данни на ПРОФИ по време на кампанията с „инфлуенсър” на 50% от клиентите посетили винения щанд са сменили първоначалното си мнение и са избрали марка Телиш,повлияни от специалиста.