Мърчандайзинг в търговски вериги – един от най-важните елементи от позиционирането на вашия продукт

Мърчандайзинг в търговски вериги 1
Професионален мърчандайзинг в търговски вериги

Създаването на мрежа от търговски обекти, които да предлагат вашите продукти е трудна, времеемка, но много важна задача. Именно по този начин вие ще сте близо до вашите клиенти и ще можете да им предложите вашите продукти, когато се нуждаят от тях. Мърчандайзингът в търговски вериги е изключително важен елемент от цялостната рекламна и маркетингова стратегия на всеки бизнес, който предлага стоки на широкия пазар с цел повече продажби и печалба. Какво включва терминът мърчандайзинг в търговски вериги, как се постига и защо е толкова важен. Това ще бъде нашият фокус в следващите редове!

Какво означава мърчандайзинг в търговски вериги?

Терминът мърчандайзинг в търговски вериги включва в себе си всички рекламни и маркетинг стратегии и дейности, които търговецът извършва в рамките на обекти под едно и също наименование и бранд. Мърчандайзингът в търговски вериги включва всичко от правилното и стратегическо позициониране на вашите стоки на регала до промоционалните активности с цел представяне на нов продукт или актуална промоция. Всеки търговец може да извършва своя мърчандайзинг в търговски вериги самостоятелно или да се довери на услугите на професионалисти в областта. Ако решите да се заемете сами с вашия мърчандайзинг в търговски вериги, то тогава си пригответе много време, проучете нещата онлайн и най-добре съберете екип от хора, които знаят какво правят. За всички, които нямат ресурса да направят това – проучете фирми, предлагащи мърчандайзинг в търговски вериги и изберете тази, която ви дава най-доброто решение за вашия бизнес!

Какво включва терминът мърчандайзинг в търговски вериги?

Мърчандайзинг в търговски вериги 2
Мърчандайзинг в търговски вериги за Вашия бизнес

Както вече споменахме накратко по-горе, мърчандайзингът в търговски вериги включва много и различни елементи. Част от най-популярните и познати компоненти от мърчандайзинга в търговски вериги са разполагане на продуктите на стелажа, определяне на оптималната позиция спрямо таргетираната аудитория, конкурентите и другите предложения в сектора, поддържане на отлична подредба на продуктите, за да може те да са визуално привлекателни за клиента. Мърчандайзингът в търговски вериги често включва и работа с мениджърите на обектите за определяне на оптимални количества за зареждане, за обсъждане на бъдещи промоции и по-добро предлагане на продукта. И не на последно място – цялостният мърчандайзинг в търговски вериги включва в себе си и всички промоционални активности, организирани на територията на обектите. Най-често срещаните дейности, познати на всеки от нас, независимо дали знаем за термина мърчандайзинг в търговки вериги или не, са дегустации (семплинг), раздаване на промоционални флаери, разполагане на специални щандове, острови и стелажи, организиране на игри, обвързани с покупка, томболи и други. Мърчандайзингът в търговските вериги изисква задълбочени знания и умения в областта, за да може да се прилага ефективно и да дава добри резултати. И тук отново се връщаме на нашия съвет – доверете вашия мърчандайзинг в търговски вериги на професионалистите!

По какъв начин мърчандайзингът в търговски вериги влияе на вашия бранд?

Всяка една рекламна и маркетинг активност на бизнеса, включително мърчандайзингът в търговски вериги, цели да запознае клиента с бранда и продукта и да създаде желание и потребност у него да го закупи. Всичко това влияе върху пазарната стойност на марката. Мърчандайзингът в търговски вериги има много голямо отражение върху начина, по-който клиентите възприемат продукта, както и първите им преживявания с него. Това означава, че мърчандайзингът в търговските вериги може да има положително или отрицателно отражение върху пазарната стойност на марката. Именно затова е важно при изпълнението на рекламните и маркетинг активности, включително мърчандайзинг в търговски вериги, да се спазват всички основни правила, да се следват утвърдените тенденции и да се правят промени в следствие от натрупания опит и наблюдения върху поведението на потребителите.

Мърчандайзинг в търговски вериги 3
Мърчандайзинг в търговски вериги – доверете се на професионалисти!

Най-важният аспект, по който мърчандайзингът в търговски вериги влияе върху вашия бранд, е директно върху търсенето и продажбите. Всички аспекти на мърчандайзинга в търговски вериги, като това колкото по-добре са изложени вашите продукти, колкото по-лесно клиентите ви намират и колко по-добро съотношение цена / качество предлагате спрямо вашите конкуренти – толкова повече продажби ще реализирате. С правилното изпълнение на стратегията за мърчандайзинг в търговски вериги всеки бизнес може да се справя по-добре и да стане предпочитаната марка сред клиентите.

Мърчандайзинг в търговски вериги от професионалисти

Вече няколко пъти споменахме, че нашият съвет е да доверите вашия мърчандайзинг в търговски вериги на професионалист. Но защо го казваме? В последните редове на предния параграф ви споделихме, че за да бъде успешен мърчандайзингът в търговски вериги, той трябва да бъде приложен правилно. Това е възможно само с помощта на професионалисти, които разполагат с дългогодишен опит в областта на мърчандайзинга в търговски вериги. Те имат задълбочени знания, умения и наблюдения в това кои похвати на мърчандайзинга в търговски вериги наистина работят, как да постигнат желаните резултати бързо и ефективно и да подобрят разпознаваемостта на вашия бранд. Всичко това изисква много постоянство, анализиране на информация, разговори с екипа, с който осъществяват мърчандайзинг в търговски вериги, изследване на потребителското поведение, анкети с клиенти и много други допълнителни дейности, които изискват време. Този ресурс често е дефицитен при търговците, които искат сами да предлагат продуктите си на различните търговски обекти и да организират собствения си мърчандайзинг в търговски вериги.

Мърчандайзинг в търговски вериги 4
Мърчандайзинг в търговски вериги – свържете се с нас!

Ако изберете да се доверите на фирма за вашия мърчандайзинг в търговски вериги, вие ще получите не само годините опит на екипа, но и време – време за вас и повече време за анализиране на резултатите от кампаниите и предприемане на по-добри действия. Всъщност, с професионален мърчандайзинг в търговски вериги, вие няма нужда да следите толкова детайлно всяка кампания и активност, дали продуктите ви са подредени в магазините, а ще се фокусирате върху по-голямата картина. С професионален мърчандайзинг в търговски вериги ще бъдете по-гъвкави и по-успешни, за да можете винаги да сте една стъпка пред вашите конкуренти.

Професионален мърчандайзинг в търговски вериги с ПРОФИ

Нуждаете се от професионален мърчандайзинг в търговски вериги от компания с дълги години опит в сферата? То тогава се доверете на ПРОФИ. Ние можем да ви предложим най-добрите мърчандайзинг услуги за вашия бизнес, включително мърчандайзинг в търговски вериги. Обадете ни се още днес и ще организираме среща, на която да обсъдим вашите цели за мърчандайзинг в търговски вериги и нашите решения! Доверете се на професионален мърчандайзинг в търговски вериги от ПРОФИ!

Мърчандайзинг в търговски вериги – един от най-важните елементи от позиционирането на вашия продукт

Какво означава мърчандайзинг в търговски вериги?

Какво включва терминът мърчандайзинг в търговски вериги?

По какъв начин мърчандайзингът в търговски вериги влияе на вашия бранд?

Мърчандайзинг в търговски вериги от професионалисти

Професионален мърчандайзинг в търговски вериги с ПРОФИ