Октомври 2011
ПРОФИ Мърчъндайзинг
Двете компании постигнаха споразумение за дългосрочно партньорство с цел развиване на мърчандайзинг стратегия в търговските обекти.
Основните критерии по които „ПРОФИ“ бе избрана, след тестов период, за мърчандайзинг партньор са професионално ниво на работа и висока резултатност, измерена в продажби, както и опит в сектора и практическо ноу-хау, контрол на резултатите и обратна връзка.
Мениджмънтът на „ПРОФИ“ коментира, че ще фокусира екипа си от специалисти, за да постигне максимално добри резултати за продуктите от гледна точка на позициониране и наличности и въвеждане на мърчандайзинг стандартите на „Биопрограма“.
Изборът на мърчандайзинг партньор е важна част от цялостната маркетинг стратегия на „Биопрограма“. Главна цел е запазване и разширяване на пазарния дял, възлизащ на 37%. Фирмата е водещ производител на чай, билки и хранителни добавки. Продуктовият асортимент на „Биопрограма“ в търговските вериги включва Премиум, Билкови и Плодови видове чай.